دیگه حلقه ات واسم تنگه...........


Moonsgirls

دختران ماه

دیگه دستاتو پنهون کن که بی حُقه نمی ارزن

      ببین دستای خالیمو دیگه نیستی نمی لرزن

          نه احساسی بهت دارم نه میخوامت نه دنیامی

               فقط تو خاطرات من شبیه آرزوها می

                       تو آینه زل بزن شاید هنوزم غرق تردیدی

 شاید اونکه جدامون کرد،بازم تصویرشو دیدی

                   نه حلقه تو دستته نه خنده رو لبهات

                         حالا که من نیستم چه جوریه دنیات؟

                                   اگه می موندی این روزا یه جور دیگه سرمی شد

                                       نه گریه جاتو پر می کرد،نه چشمای تو تر می شد

  فقط یادت بمونه که تو بازی روشروع کردی

 دیگه حلقت واسم تنگه نمی تونی که برگردی...           

 



نظرات شما عزیزان:

محمد بكراني
ساعت12:57---2 مهر 1391
سلام
مرسي از توجه تون به ترانه م و اينكه تو ي وبلاگتون گذاشتينش
منظورم ترانه ديگه دستاتو پنهون كن ...
ترانه سراش من هستم
خوشحال ميشم به وبلاگم سر بزنيد
بازم مرسي


م صادقی
ساعت19:08---17 اسفند 1390
شعر دیگه حلقت واسم تنگه خیلی زیباست مرسی امیدوارم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:51 توسط zohreh| |


Power By: LoxBlog.Com